poniedziałek, 18 maja 2015

Recenzja #1



Pierwsza recenzja na blogu. Dziś recenzuję szampon do włosów. Używałam go cały kwiecień i dalej go używam.Jest to szampon Nivea Intense repair. Czytałam na jego temat i słyszałam dużo
pozytywnych opinii, więc kupując szampon postawiłam na niego.

Zalety:

1. Wydajność. Ma on 400ml i wystarczy nie wiele aby umyć dobrze włosy.
2. Zapach. Pachnie ładnie, lekko, nie szczypie w oczy.
3.Włosy nie przetłuszczają się po nim bardzo szybko. Ja myję włosy co 2 dni. Zazwyczaj już w drugim dniu nasada głowy była widoczna, że się przetłuszcza. Po tym szamponie tego nie widać, z czego jestem jeszcze bardziej zadowolona.
4. Cena. Za 400ml zapłaciłam 10.99 w Rossmanie. Uważam, że to dosyć przystępna cena zwłaszcza, że do szamponu była dołączona jednorazowa odżywka:



Wady:

Po miesiącu używania nie zauważyłam wad. Dla mnie jest to szampon bardzo dobry do którego będę napewno wracać.



Recenzję będą się pojawiać na moim blogu.
Mam nadzieję, że Wam się także spodobają :)


9 komentarzy :

  1. Nie slyszalam, ale o ile bede w potrzebie to zakupie :)
    Ja osobiscie polecam szampony z garniera :)

    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś ten szampon i bardzo podobał mi się jego zapach, ale niestety mam bardzo wrażliwą skórę i dostałam uczulenia :(
    jaczarownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio miałam long repair i byłam zadowolona z niego :)

    zapraszam na nowy post:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mam pytanko i licze ze na nie odpowiesz bo strasznie mnie to ciekawi :) inspirujesz sie czyims blogiem czy sama wszystko wymyślasz? :)
    + zapraszam do siebie! komentarz = uśmiech :) ❀Blogasek❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tematy na posty tematyczne sama wymyślam :) A tą recenzję uznałam, że napisze, bo produkt jest tego warty :) Wchodząc na inne blogi inspiruję się stylizacjami :)

      Usuń
  5. Kiedyś bardzo często używałam tego szamponu, właściwie nie wiem dlaczego zmieniłam :)

    http://noeellesworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam tego szaponu. U mnie sprawdził się nawet fajnie :D

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię testować nowe szampony, więc całkiem możliwe ze wpadnie w moje ręce :)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.