niedziela, 10 maja 2015

Motywacja | 47 dni

Dziś ,,przyszłam,, do Was z postem o motywacji, takiej fizycznej. Do wakacji zostało 47 dni. Nie myślcie sobie, że ja sama liczę te dni do wakacji, haha. Mam taką aplikację na telefonie, która liczy dni, ale o tym to kiedy indziej, dziś o motywacji !! Wielu z Was jako postanowienie noworoczne postawiło sobie za zmotywowanie się do różnego rodzaju ćwiczeń. Wtedy do wakacji zostało pół roku, a teraz już tylko 47 dni. Ja osobiście w styczniu dokładnie 12, postanowiłam, że zacznę ćwiczyć, zdrowo się odżywiać. Udawało mi się to przez dobry miesiąc. Efekty dla mnie były bardzo widoczne. Jednak później coś już mi się nie chciało i wróciłam do starego trybu życia, czyli jedzenie słodyczy, podjadanie, chodzenia do maka. Teraz już tylko nie całe 2 miesiące aby naprawić swój błąd. Od niedawna znów zaczęłam ćwiczyć, teraz gdy jest ciepło jeżdżę dużo na rowerze i staram się zdrowo odżywiać. Przyznam się, że od tygodnia nie jadłam czekolady, a ni innych słodyczy hah. Dla mnie jest to wielkie wyzwanie, ponieważ kiedyś miałam silną wolę i potrafiłam sobie czegoś odmówić teraz jest z tym gorzej, ale żyję z tą myślą, że się uda. Jeśli ktoś z Was ma tak samo jak ja, to proponuję przed każdym małym ,, grzeszkiem,, jakim jest zjedzenia czekolady, pomyśleć o plaży, morzu lub jeziorze i stroju kąpielowym :) U mnie się sprawdza, bo od razu odkładam to co miałam zjeść, oczywiście słodkiego, bo jeść trzeba tylko zdrowo !!

,,Najlepsze słodycze to owoce !!,, ( mnie to też trochę pomaga:))

Teraz zapraszam na zdjęcia sportowe :)






Fotka z fotografem :D- Klaudią
 


 ,,Ja latam,, :D
(legginsy-pepco,bluza-esmara,bluzka-sinsay,buty-Adidas ZX Flux)









 Jestem także tu:
YOU TUBE:klik
ASK:klik
INSTAGRAM:klik
SNAPCHAT: aleksandrablog

13 komentarzy :

  1. Masz bardzo fajny blog. I jesteś piękna.
    Mam ten sam problem . A już za niedługo wakacje i mimo tego,że jadę w góry będę musiała pokazać się w stroju kąpielowym. :)

    Wspólna obserwacja?
    Tu mój blog jak masz wolną chwilę to możesz zajrzeć:
    http://lifebyhusky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, mi też powoli brakuje motywacji... też mam taką aplikację! Trzymam kciuki, żeby się poprawiło i jak najszybciej pojawił się odoczynek, pozdrawiam! Poza tym masz piękne buty! :)

    http://sotiens.blogspot.com
    http://niewidocznaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja co jakiś czas albo biegam albo rower i zawsze zabieram ze sobą psa, plus codziennie brzuszki i przysiady, których co tydzień zwiększam ilość ;)

    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez staram się wprowadzać zdrowy tryb życia :) swietne buty!
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję motywacji i mam nadzieję, że wytrwasz ;) Ja też próbuję polepszyć moją formę przed latem, jednak dosyć mizernie mi to idzie.. Ale ratunkiem jest rower - przyjemne z pożytecznym ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - arabesque

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne buciki :)
    pozdrawiam

    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Motywujące! Ja już ćwiczę od dawna :D

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z KAŻDEGO SKLEPU w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wzięłam się za siebie od ponad miesiąca, jem mega zdrowo, wykluczyłam pieczywo, słodycze, napoje gazowane, soki ze sklepu. Poza tym ruszam się, + basen, i widze duże efekty :)
    Mogłabym poprosić Cię o poklikanie w linki w poście? Dla Ciebie to chwila, a dla mnie znaczy bardzo wiele. Poinformuj mnie jesli to zrobisz, a na pewno się odwdzięczę ;) Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama ostatnio zaczęłam się troszkę więcej ruszać. I sprawia mi to przyjemność. Nie jest łatwo wyrzec się słodyczy, ale jak myślę o spełnieniu mojego celu to jest jakoś prościej. Ja postanowiłam pięć razy w tygodniu chodzić po dwie godziny na siłownię. Jak na razie pierwszy tydzień jest ukończony.
    Życzę Ci wytrwałości i serdecznie polecam bloga mojej przyjaciółki, która zajmuje się właśnie takimi rzeczami: fitjestgit.blogspot.com

    i możesz wpaść też do mnie :)
    szeveel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super buty :)
    zapraszam do mnie :) http://wikiii1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.