niedziela, 31 maja 2015

LBA - Liebster blog Award

Hej. Zostałam nominowana do LBA przez ten blog klik za co ogromnie dziękuję. Cieszy mnie to, że komuś podoba się to co robię
Co to jest LBA ?
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 10 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 10 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.'

Pytania, które otrzymałam:

1. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty ?
Inspirację na nowy posty czerpie z innych blogów, a także z życia codziennego.

 2. Jakie jest Twoje największe marzenie dotyczące bloga?
Największym marzeniem dotyczącym bloga jest to, aby coraz więcej osób chciało na niego
wchodzić.

 3. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
  Inspiracja innym blogami, chciałam spróbować jak to jest mieć bloga. 

 4. Jakie masz pasje poza pisaniem bloga?
 Lubię spotykać gwiazdy, robić z nimi zdjęcia, zdobywać autografy.

 5. Jaki jest Twój ulubiony pisarz/pisarka oraz ulubiona książka?
 Nie lubię  czytać książek, więc nie mam ulubionej ani ulubionego pisarza.

 6. Ulubiony serial?
 Obecnie nie mam, kiedyś Lekarze TVN

 7. Kto wspiera Cię w prowadzeniu bloga? 
  Przyjaciele.

 8. Skąd pomysł na nazwę bloga?
  Adres bloga to moje imię i nazwisko, a nagłówek bloga to Aleksandra Blog, więc
większego pomysłu nie miałam :P

 9. Jakie korzyści zauważyłaś w swoim codziennym życiu z prowadzenia bloga?
 Chodzenie na zdjęcia :p A tak codziennie to miłe komentarze :)

 10. Co sądzą Twoi znajomi o tym, że piszesz bloga?
 Tolerują to, a co sądzą to nie wiem. Przyjaciele mnie wspierają to jest najważniejsze.

To wszystkie pytania na które miałam odpowiedzieć. 
Moje nominacje do LBA to :

http://alicjajurczak.blogspot.com/
http://carrieblogg.blogspot.com/ 
http://xxpadzixx.blogspot.com/
http://justcallmetess.blogspot.com/
http://aryabloguje.blogspot.com/ 

Nominowałam tylko 5 blogi, a nie 10, ale te najbardziej mi się podobają, a przede wszystkim są pisane z pasją !!


 Pytania dla nominowanych:
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga ?
2. Jakie jest Twoje marzenie dotyczące bloga ?
3. Czy twoja rodzina wie o Twoim blogu ?
4. Jak znajomi reagują na bloga ?
5. Skąd czerpiesz inspirację na posty ?
6. Skąd pomysł na nazwę ?
7. Lubisz chodzić do sieciówek ? Jakie są Twoje ulubione ?
8. Co sądzisz o obserwacji za obserwację ? Stosujesz to ?
9. Masz ulubionego bloga ? Jakiego ?
10. Byłaś kiedyś nominowana do LBA ?


Jeszcze raz dziękuję za nominację:)
Mam też kilka zdjęć różniących się od siebie, bo nie lubię postów bez zdjęć :)

snapchat- aleksandrablog









6 komentarzy :

  1. Gratuluję! Piękne zdjęcia :D Życzę jeszcze więcej sukcesów :)

    Obserwuję, liczę na rewanż jeżeli Ci się mój blog podoba :)
    PISANE Z PASJI(klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. mile komentarze sprawiają wiele radości !! :) juz zerkam na blogi które nominowalas, a tymczasem zerknij tez do mnie :)

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji! Świetne odpowiedzi :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.