czwartek, 14 maja 2015

Gwiazdy #3

Hej!
Dziś mam dla Was krótką taką jakby recenzję spotkanie z gwiazdą. To już trzecia taka recenzja na moim blogu o spotkaniach z gwiazdami. Jest, to moja druga taka jakby pasja, hah. Po prostu lubię spotykać gwiazdy, robić zdjęcia i zdobywać autografy. W niedziele 10.05.15 w Wałbrzychu, dokładnie w Galerii Victorii było spotkanie z Jessicą Mercedes. O tym spotkaniu dowiedziałam się przez snapchata Jess, dobrze, że go ma. W spotkanie były włączone warsztaty stylu z Jessicą. Brałam udział na scenie w tych warsztatach, ponieważ się zgłosiłam. Nie żałuję tego w ogóle ponieważ mogłam stanąć obok Jessicy, a to było cudne uczucie, stanąć obok osoby, którą się zna z telewizji, czy bloga. Przez ten czas, gdy stałyśmy  na scenie poczułam jakby Jessica była moją dobrą kumpelą, haha, naprawdę. Podczas warsztatów doradzała jak dobierać ubrania i co jest modne w tym sezonie. Były też różnego rodzaju konkursy.
Jessica sama w sobie jest świetną dziewczyną. Miłą, sympatyczną i ciągle się uśmiechała! Z przyjemnością zrobiła zdjęcia, a nawet sama chciała selfie!

 Selfie !
Na zdjęciu również jest Klaudia :)


  Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego spotkania, a Wam życzę możliwości spotkania Jess, bo naprawdę warto.

14 komentarzy :

  1. Zazdroszczę spotkania! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze napisałaś na fb, ja sadze ze obs za obs jest żałosne. Masz ciekawego bloga jednak ja sadze ze ta Jessica to żadna z niej gwiazda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, że sądzisz tak samo o obs/obs :) A co do Jessicy to ja osobiście ja lubię i podziwiam , ale każdy ma prawo mieć inne zdanie :)

      Usuń
  3. Fajnie, że udało Ci się spotkać Jess :D

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z KAŻDEGO SKLEPU w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  4. akurat jej bloga nie śledzę, ale instagrama owszem :)
    blog: optymistka. ♡<- zobacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajajaj ale zazdroszcze spotkania na zywo Jess , super ze mialas taka okazje :)

    Zapraszam do mnie http://igajab.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeeju, zazdroszczę spotkania z Jess <3 Uwielbiam ją!
    Pozdrawiam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jak zazdroszczę ♥
    Ja nie miałam okazji jeszcze spotkać wielkiej gwiazdy na żywo, ale może kiedyś :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo fajne zdjęcie z Jess pomimo tego że nie jestem jej czytelniczką :)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszcze ci tego spotkania! Z checia znalazlabym sie na twoim miejscu :)

    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że udało ci się ją spotkać :)
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo milo jeśli zajrzysz :)
    vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jak ja bym chciała ją spotkać *.*

    http://canelle-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.