środa, 6 maja 2015

Gotuj z Olą #1

Hejka !
Dziś post zupełnie inny niż wszystkie pozostałe. Mianowicie będzie to post taki jak by kulinarny. Postanowiłam, że takie posty też będę dodawała jak będę miała taki przepis. Przepis jest bardzo prosty, a końcowy efekt jest cudny i przede wszystkim pysznyyy :D 




Składniki:
2 banany ( mogą być dojrzałe )
100 ml mleka (czyli mniej niż połowa zwykłej szklanki 250 ml )


Przepis:


1.Obrać banany. 


2.Pokroić banany.


 3.Włożyć pokrojone banany do blendera lub pojemniczka do miksowania.


4.Następnie wlewamy mleko do pojemniczka z bananami.


5.Zmiksować banany z mlekiem.


6.Koktajl gotowy do spożycia.


No i to koniec. Mam nadzieję, że taki post także Wam się spodoba.
Dla mnie koktajl ten jest smaczny i zdrowy.
Bardzo polecam i zachęcam do wykonania go :)



YOU TUBE:klik
ASK: tutaj
INSTAGRAM:tutaj
SNAPCHAT:aleksandrablog

7 komentarzy :

  1. Na pewno spróbuje :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robię sobie taki sam tylko zawsze z jakimś dodatkiem, np. kiwi lub truskawką :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. pysznie wygląda, też uwielbiam robić koktajle ! :)
    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mm , pyszne i zdrowe ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm, przepysznie wygląda! Będę musiała koniecznie wypróbować Twój przepis :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. takie małe pytanko..jak wyobrażasz sobie idealnego bloga? :--)
    zapraszam na swojego bloga : KLIK

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.