środa, 27 maja 2015

Co modne w sezonie letnim 2015? / 3 inspiracje



Dziś post zupełnie inny niż poprzednie, mianowicie chciałabym Wam pokazać kilka ubrań, dodatków, które w okresie letnim tego roku będą modne. Zapewne wielu z Was widziało już dziesiątki takich postów na blogach, ale może znajdzie się ktoś kto chciałby się dowiedzieć co będzie ''trendy'' Jeżeli tak to zapraszam do dalszego czytania! :)



 1. Torba z frędzlami/ kardigan
Skąd wiem, że to będzie modne? Wiem, to z czytania blogów innych blogerek, które robiły tego typu posty. Co do torby, pokaże Wam kilka zdjęć takich torebek. Moim zdaniem są one urocze. A to dlaczego? Uważam, że jeżeli ma być to sezon letni, to taka torba będzie idealna, np. na plaże. Czy nie będzie to ładnie wyglądało spacerując po plaży i patrząc jak te ''frędzelki'' powiewa wiatr? Hah, ja wyobrażając to sobie, uważam, że ta torba będzie świetna właśnie na takie spacery po plaży, ale nie tylko na co dzień z pewnością sprawdzi się również świetnie.
Co do kardiganu też z pewnością świetnie sprawdzi się latem nad morzem, a także na codzień. Moim zdaniem jest śliczny i uroczy, te ''frędzle'' nadają uroku.
Ogólnie rzecz biorąc w tym sezonie wszystko, co z frędzlami jest modne.
 







2. Rzymianki.

Są to sandały do kolan, lub do kostki. Zazwyczaj są na płaskiej podeszwie, jednak są także na obcasie, wiązane lub zapinane na zaczepki. Mnie one się bardzo podobają.


3.Espadryle
Są to również buty. Podobne trochę do butów typu slip-one. Mogą być na płaskiej podeszwie,a także na koturnie. Niektórzy nazywają je ''szmaciakami''. Podeszwę mają plecioną. Podobno, (bo sama ich nie posiadam,) są bardzo wygodne, chodzi się tak jak na boso :D Fajne w nich jest to, że są w różnych kolorach i wzorach, więc każdy znajdzie coś dla siebie. :)







No i to wszystko co chciałam Wam dziś pokazać. Mam nadzieję, że post się spodobał, a może nawet ktoś się zainspirował. Oczywiście, to są tylko przykłady jak można dobierać dodatki do ubioru w zbliżającym się letnim sezonie. Nie narzucam, ani nie uważam się za wielką znawczynie mody, pokazuje to co sama zobaczyłam i czym się zainspirowałam, a pokazuję to po to abyście, to Wy mogli też to zobaczyć, a może nawet się zainspirować. Ważne, aby każdy miał swój styl, a do niego dobierał to co podoba się mu.  Do następnego posta :*

Wszystkie zdjęcia zawarte w tym poście pochodzą z: google-grafika.

8 komentarzy :

  1. Bardzo fajne rzeczy!
    Zostałaś nominowana do LBA. Szczegóły u mnie na blogu, zapraszam :)
    bepositivehoney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne rzeczy :)

    http://aryabloguje.blogspot.com/2015/05/pomysy-na-zdjecia.html

    OdpowiedzUsuń
  3. mega , tez interesuje sie moda :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam frędzle..muszę kiedy zdobyć jakąś taką torbę :)

    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Frędzle są teraz baaardzo modne :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. również mam zamiar zakupić torebkę z frędzlami, ale to za kilka dni jak podreperuję budżet. nie lubię ubierać czy nosić tego, co modne ale to co mi się podoba. w tym sezonie postawiłam na spodnie z dziurami i właśnie frędzle i jak się okazuje - są w modzie! :)


    xoxo, www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie można dostać tą torbę z frędzlami ( tą czarną -środkowa) ????
    Jestem w trakcie poszukiwań idealnej torebki, i chyba ta sprosta moim wymaganiom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno w H&M chodź nie wiem czy nadal jest :)

      Usuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.