środa, 15 kwietnia 2015

Stracić coś...

Zapewne każdy z nas ma taką rzecz lub osobę, którą zaniedbał, a później stracił. Jeżeli chodzi o osobę, to mogliśmy jej nie odwiedzać, nie dzwonić, nie spotykać się, myśląc, że robimy dobrze, że jeszcze mamy czas. A tu nagle nie szczęśliwy wypadek i już jej nie ma. Nie ma osoby, która była dla nas ważna, najważniejsza, nie ma jej przy nas. Takie przypadki zdarzają się często. Wtedy każdy zastanawia się, co mógłby zrobić, aby cofnąć czas, aby naprawić swoje błędy. Niestety wtedy już jest za późno.
 Więc może powinniśmy zrobić sobie rachunek sumienia i zastanowić się, czy postępujemy dobrze,
,,olewając,, innych.
Ten post nie ma na celu nikogo urazić. Ja, tylko wyrażam swoja opinie, na temat, który jest ciężki bolesny. Lecz czasem porozmawianie o sprawach dla nas przykrych, może poprawić nasze samopoczucie, bo wiemy wtedy, że mamy się komu wyżalić i możemy liczyć na zrozumienie.





7 komentarzy :

  1. Rzeczywiście, wiele osób nie widzi, że kogoś traci, zazwyczaj to zauważają dopiero, gdy to się stanie.
    Śliczne zdjęcia!

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie, nowy post ;) Miło byłoby mi zobaczyć Twój komentarz!
    indivv.blogspot.com (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda. Zapraszam do mnie nataliapfotografia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stracić kogoś to naprawdę najgorsze uczucie ;/

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia! ♥ Blog jest świetny i na pewno zajrzę tu jeszcze nie jeden raz! :)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

  5. dopiero zaczynam przygodę z blogiem zajrzysz? :) a może obserwacja za obserwację? ;)

    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.