piątek, 3 kwietnia 2015

,,Nowa młodość płaszcza,, :)
















16 komentarzy :

  1. Świetny płaszczyk :) Zauważyłam, że wiele osób nosi teraz takie cienkie płaszczyki ;)

    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Super płaszczyk. Fajna sesja. :D Okres wiosenny to można sobie pozwolić, heh :D

    Pozdrawiam
    pogladyironii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie także pogoda jest nie za ciekawa, ponieważ pada śnieg, deszcz, grad lub świeci słońce i tak od jakiegoś tygodnia. Podczas przerwy świątecznej obiecałam sobie, że zajmę się sprawami blogowymi i na szczęście się wywiązałam z tego, więc jestem z siebie bardzo dumna. Co prawda nie byłam jeszcze na żadnych zdjęciach, ale planuję. Dziękuję za obserwację i życzę Ci wesołych świąt!
    aniabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny jest ten płaszczyk! :*

    Zapraszam na nowego posta! Oraz Wesołych Świąt. ;)
    ✿MÓJ BLOG- KLIK✿

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne buty i spodnie ...=)

    Zapraszam do mnie
    liloo262.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia ;) a pogoda jest straszna, serio xd
    PaniAlessandra blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest ten plaszczyk i na dodatek w modnym kolorze :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie pogoda taka sama, raz deszcz, raz słońce, a do tego wszystkiego jeszcze grad i śnieg.. :)
    Bardzo ładne, wiosenne zdjęcia! :D
    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania :))
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia i świetny płaszczyk
    U mnie pogoda jest taka sama ;/
    Wesołych świąt
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna notka! Obserwuję ♥
    http://kozugo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, że dopisało wam słońce :)
    ale mogło by być już cieplej ;/
    pozdrawiamyy
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.