niedziela, 22 marca 2015

Nie poddawaj się!

Hej. Czy ty też tak masz, że czasem masz ochotę, się poddać i dać se po prostu spokój?
Ja tak czasami mam, myślę sobie, a dobra, po co mam się męczyć, trudzić, lepiej sobie odpuścić. I właśnie w tym momencie coś mi mówi, że nie nie rób tego! Nie poddawaj się! Idź dalej, nawet gdy  każdy mówił, że to nie ma sensu. Większość takich sytuacji, gdy się nie poddamy kończy się dobrze, bo przecież jakby tak każdy, sobie odpuszczał po pierwszej porażce, to nasze życie nie miałoby sensu. Nawiąże też tu do spełniania swoich marzeń. Każdy zapewne ma jakieś tam, swoje wielkie i małe marzenia. I jakby tak sobie, pomyślał ,, a dobra nie, może kiedy indziej,,  to nikt by niczego nie osiągnął. Przecież, żeby dostać się na wymarzone studia, a później zdobyć ukochaną pracę trzeba się starać, iść przed siebie nie zważając na żadne przeszkody.
Dlatego nie wolno się poddawać! Nawet w najtrudniejszych momentach naszego życia, nie poddajemy się, bo nikt za nas życia nie przeżyje. 

Temat tego posta przyszedł mi tak jakoś sam do głowy, mam nadzieję, że ta treść zawarta w poście pozwoli Wam spojrzeć inaczej na pewne sprawy i znaleźć jakieś rozwiązanie. Temat posta nasunęły mi też zdjęcia, a właściwie moment, kiedy je robiłam. Mam tak od czasu do czasu, takie poczucie, że mogę wszystko! :P Jeżeli coś sobie postawię, za cel to będę do niego dążyć. I  właśnie podczas robienia zdjęć, czułam się tak.

Myślę, że takie notki też Was zainteresują :)








10 komentarzy :

  1. Masz racje nie warto sie poddawac :)
    pięknie wyglądasz :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Poddawanie się nigdy nie było czymś co mogło mnie scharakteryzować :) WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie wolno się poddawać! :) Super zdjęcia :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mozna się poddać trzeba dążyć do celu :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba każdy z nas ma w życiu takie momenty, kiedy ma ochotę się poddać, jednak i one mijają, trzeba przeczekać gorszy czas. Zdjęcia ładne, pozwolę sobie tylko na taką małą uwagę, są troszkę za ciemne, ale poza tym wszystko bardzo dobrze. :)
    Pozdrawiam!
    ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE-KILK

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak twój nagłówek mówi - Nie możemy się za szybko poddać, to prawda... nikt za nas nie będzie się starał. Na wszystko musimy sobie zapracować. Dobry wpis! :)

    Mój blog KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. prawda! nie warto się poddawać :)
    cudowna torba
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, że nie warto się poddawać :)
    Jednak czasem potrzebujemy motywacji od drugiej osoby.

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja staram się nie poddawać nigdy i nawet mi to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post !

    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki, byłabym wdzięczna :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.